Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων της παραγγελίας μου;

Επιστροφές ή αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, στην αρχική τους συσκευασία, συνοδευόμενα από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Δεν θα γίνονται δεκτές αλλαγές στις εξής περιπτώσεις:

– Όταν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
– Όταν η συσκευασία του έχει αφαιρεθεί.
– Όταν διαπιστωθεί παραποίηση ή φθορά από πρόθεση με σκοπό την επιστροφή του.
– Όταν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιό του.

Για την κάθε περίπτωση επιστροφής ο πελάτης θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω τηλεφώνου: 261 027 4229  ή μέσω email: info@kallistros.gr.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που παραλάβω ελαττωματικό προϊόν;

Σας γνωστοποιούμε πως όλα τα προϊόντα αποστέλλονται στο Kallistros.gr άψογα συσκευασμένα από τους προμηθευτές μας. Κατά την παραλαβή τους γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος για πιθανότητες ελαττωμάτων. Συνεπώς προϊόντα που αποστέλλονται προς τους πελάτες μας έχουν ήδη ελεγχθεί και έχει διαπιστωθεί η αρτιότητά τους.

Στην εξαιρετική περίπτωση όπου ο πελάτης αντιληφθεί αστοχία υλικού ή έλλειψη τμημάτων του προϊόντος τη στιγμή που θα ανοίξει τη συσκευασία, κατανοεί και αποδέχεται ότι την ευθύνη για αυτό δεν τη φέρει το Kallistros.gr αλλά η κατασκευάστρια εταιρία. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να επικοινωνήσει με το Kallistros.gr είτε τηλεφωνικά είτε με email, για να αναφέρει το πρόβλημα που διαπίστωσε. Στη συνέχεια θα πρέπει να αποστείλει σχετική φωτογραφία/ες του ελαττώματος, ώστε να υπάρξει ακριβής εντοπισμός του προβλήματος.

  • Στην περίπτωση αυτή, όπου κατά το άνοιγμα της συσκευασίας από τον πελάτη, διαπιστωθεί αστοχία υλικού καθιστώντας το προϊόν ελαττωματικό, θα φροντίσουμε να αντικαταστήσουμε εξ ολοκλήρου το προϊόν με νέο.
  • Στην περίπτωση όπου υπάρχει έλλειψη ορισμένων μερών του προϊόντος, θα φροντίσουμε να παραλάβετε άνευ χρέωσης τα τμήματα που λείπουν από τη συσκευασία.

Οι παραπάνω ενέργειες θα πραγματοποιηθούν έπειτα από συνεννόησή μας με τον προμηθευτή του προϊόντος. Για το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει, δεν φέρει καμία ευθύνη το Kallistros.gr. Σε κάθε περίπτωση κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν ώστε το πρόβλημα να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό. Το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει, σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύει το Kallistros.gr να αποδεχθεί ως επιστροφή το προϊόν, εφόσον υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης των μερών του. Για τις εν λόγω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος, της αποστολής του νέου προϊόντος ή της αποστολής μερών αυτού, επιβαρύνεται το Kallistros.gr.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που παραλάβω λανθασμένο κωδικό;

Στις περιπτώσεις αποστολής λανθασμένου κωδικού από το Kallistros.gr, οφείλουμε να δεχθούμε την επιστροφή του προϊόντος από τον πελάτη ή και την αντικατάστασή του. Η εταιρία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν ή θα καταθέσει σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη ολόκληρο το ποσό της αγοράς, μαζί με τα τυχόν σχετικά έξοδα αποστολής.

Κατά την επιστροφή του προϊόντος αλλά και στην περίπτωση αντικατάστασης του με νέο προϊόν, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν αποκλειστικά το Kallistros.gr. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αυτή θα πραγματοποιηθεί εφόσον παραλάβουμε το ή τα προϊόντα και διαπιστώσουμε ότι πληρούν τις προϋποθέσεις επιστροφών που έχουν προαναφερθεί.

Μπορώ να κάνω αλλαγή;

Όταν ο πελάτης από δική του υπαιτιότητα είναι δυσαρεστημένος από το προϊόν π.χ. κατά την ηλεκτρονική του αγορά δεν πρόσεξε κάποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος όπως για παράδειγμα τις διαστάσεις του, υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος με άλλο προϊόν ή προϊόντα των οποίων το κόστος δεν θα μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος του προϊόντος που επιθυμεί ο πελάτης να επιστρέψει.

Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός του πλαισίου των 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος,  με την προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα επιστραφεί θα πληροί τις αρχικές προϋποθέσεις επιστροφής, οι οποίες επίσης έχουν προαναφερθεί.

Σε αυτή τη περίπτωση, όπου από υπαιτιότητα του πελάτη συμφωνηθεί επιστροφή ενός ή περισσοτέρων προϊόντων, τα έξοδα μεταφορικών ή και αντικαταβολής που μπορεί να υπήρξαν κατά την αποστολή του προϊόντος δεν υπολογίζονται στο ποσό αντικατάστασης.

Τα έξοδα που προκύπτουν για την επιστροφή του προϊόντος από τον πελάτη προς το Kallistros.gr επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής προς τον πελάτη άλλου προϊόντος, λόγω αλλαγής,  δεν επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μπορώ να κάνω ακύρωση;

Όταν ο πελάτης από δική του υπαιτιότητα δεν πρόσεξε κάποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος όπως για παράδειγμα τις διαστάσεις του ή το χρώμα του, υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας του.

Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας του προϊόντος.

Σε αυτή την περίπτωση, όπου από υπαιτιότητα του πελάτη γίνει ακύρωση της παραγγελίας του, τα έξοδα διεκπεραίωσης της πληρωμής που μπορεί να υπήρξαν κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν υπολογίζονται στο ποσό επιστροφής.

 

Οι παραπάνω χρεώσεις σχετίζονται με τη τρέχουσα πολιτική χρεώσεων και αποστολών του Kallistros.gr.